Hulp pagina

Hulp pagina

Welkom op de hulppagina van Airport Telecom. Hieronder vind u oplossingen voor verschillende soorten prepaid simkaarten die wij aanbieden. Het zijn oplossingen voor wanneer het mobiele internet niet direct zou werken:

T-Mobile

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet internet staan.

 

 

Vodafone

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet live.vodafone.com staan.
Gebruikersnaam: vodafone
Paswoord: vodafone

 

 

Lycamobile

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet data.lycamobile.nl staan.
Gebruikersnaam: lmnl
Paswoord: plus

 

 

KPN

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet internet staan.

 

 

Lebara

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet multimedia.lebara.nl staan.

 

Simyo

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet internet staan.

 

 

Tele2

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet internet.tele2.nl staan.

 

 

Flexiroam

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet Flexiroam staan.

 

 

Three

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet Three.co.uk staan.

 

 

Ortel

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet portalmmm.nl staan.

 

 

Telefort

Om uw simkaart te laten werken is het van belang om de onderstaande stappen te volgen:

- Zorg dat uw data roaming aanstaat.

- Controleer dat uw telefoon 3G/4G aan heeft staan

- Maak verbinding met het lokale netwerk handmatig. Probeer als nodig meerdere netwerken.

- Herstart de telefoon

- Controleer de APN instellingen. Als deze anders zijn dan hieronder vermeld pas deze dan aan.

De instellingen voor Apple vind u hier:

  • Settings > Cellular > Cellular Data Options > Cellular Network
  • Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Mobile Data Network

De instellingen voor Android vind u hier:

  • Settings> Mobile networks> Access point names

Bij de gebruikersnaam moet internet staan.